مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 18:302024-01-20اجتماعي

باران و برف مهمان آستارایی ها/ دستگاه ها به حالت آماده باش درآمدند


دستگاه های اجرایی شهرستان مرزی آستارا با صدور هشدار نارنجی هواشناسی استان گیلان مبنی بر بارش باران و برف از روز دوشنبه و برودت قابل ملاحظه هوا در روزهای آتی به حالت آماده باش درآمدند.

- ایسنا/گیلان دستگاه های اجرایی شهرستان مرزی آستارا با صدور هشدار نارنجی هواشناسی استان گیلان مبنی بر بارش باران و برف از روز دوشنبه و برودت قابل ملاحظه هوا در روزهای آتی به حالت آماده باش درآمدند.

محمدرضا شهاب زاده، فرماندار آستارا بعد از ظهر شنبه، 30 دی ماه در جلسه مدیریت بحران این شهرستان که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی آستارا، شهرداران آستارا و لوندویل و بخشداران مرکزی و لوندویل در محل فرمانداری آستارا برگزار شد، با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی و شروع بارش باران و برف در سطح شهرستان از روز دوشنبه گفت: دستگاه های خدمات رسان برای بارش برف و باران، کاهش دما و سیستم سرد شمالی و مشکلات احتمالی ناشی از آن آماده باشند و مردم به هنگام بروز بحران با مسئولان نهایت همکاری را داشته باشند تا شرایط به خوبی مدیریت شود.

وی با بیان اینکه جریان آب، گاز و همچنین برق در زمان بارش باران و برف باید همواره برقرار باشد گفت: سرعت عمل مدیران دستگاه های اجرایی در زمینه رفع هر گونه اختلال در زمینه جریان آب، گاز و برق در زمان بحران بسیار مهم و ضروری اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران و برف مهمان آستارایی ها/ دستگاه ها به حالت آماده باش درآمدند

باران و برف مهمان آستارایی ها/ دستگاه ها به حالت آماده باش درآمدند